Váš spolehlivý partner ve světě oceli

Kontrola kvality

Specializujeme se na zpracování oceli, kde kvalita představuje klíčový prvek naší filozofie. S hrdostí můžeme oznámit, že disponujeme rozsáhlou řadou certifikátů, což podtrhuje naše závazky k vysokým standardům a excelentním výsledkům. S pečlivostí a odborným přístupem zajišťujeme nejen kvalitní produkty, ale i spolehlivé služby pro naše zákazníky.

Investujeme do kontroly kvality

Neustále investujeme do inovativních technologií a metod v oblasti kontroly kvality. Vytváříme a implementujeme pokročilé systémy monitoringu a testování, abychom nejen plnili, ale překračovali očekávání našich zákazníků. Naše oddanost inovacím v kontrole kvality nám umožňuje udržovat konkurenční výhodu na trhu.

ČSN EN ISO 9001:2016

Systém managementu kvality, kterým organizace prokazuje trvalé poskytování produktů splňujících požadavky zákazníka a požadavky zákonných předpisů s cílem neustálého zlepšování při soustavném ujišťování o shodě s požadavky zákazníka a zákonných norem.

ČSN EN ISO 3834-2:2006

Systém managementu kvality, v procesech svařování, který zabezpečuje jakost svárů konečného výrobku, stabilní úroveň produktů a služeb podle požadavků zákazníka a zákonných předpisů.

EN 1090-1:2009+A1:2011

Osvědčení o shodě řízení výroby Ocelové stavební díly, dílce, sestavy a konstrukce.

• výroba třídy provedení do EXC2
• prohlášení dle metody 3a

KAIZEN

Systém neustálého zlepšování na pracovišti Každý zaměstnanec může přijít s myšlenkou, jak věci dělat jinak a lépe. Nemusí se jednat pouze o výrobní činnost, rozmístění strojů a zařízení, efektivitu práce, snížení počtu vadných výrobků, ale i o bezpečnost při práci nebo zlepšení pracovního prostředí.

Zdůraznění přesnosti a kvality nás odlišuje

V naší společnosti považujeme přesnost za klíčový prvek našeho podnikání. S vážností a odpovědností přistupujeme k každému detailu, abychom zajistili maximální přesnost ve všech našich procesech a výrobních postupech. Věříme, že přesnost je základem kvalitních výsledků a spokojených zákazníků.

Přejít nahoru